Keď „baby-friendly“ dostane nový rozmer: Naše deti ovládli Hotel Salamandra aj celú marketingovú kampaň
Ako odkomunikovať hotel, kde sa deti majú ako malé celebrity na dovolenke, ale zároveň zaujať a odlíšiť sa od konkurencie? Dali sme všetky kreatívne hlavy dokopy. Lebo sme nechceli len ďalšie video s usmievajúcou sa rodinkou, kde sa mama „náhodou“ smeje s kávou, otec „spontánne“ špliecha deti vodou a všetci sa na záver objímajú na deke.
Chceli sme niečo iné. Niečo, čo zaujme rodičov, pobaví ich, ale zároveň im medzi riadkami pošepká: Toto je miesto, kde si naozaj užije dovolenku celá rodina.
A tak vznikla Kids kampaň pre Hotel Salamandra – séria krátkych videí, v ktorých sú hlavnými (a jedinými) aktérmi deti. Deti, ktoré sa správajú ako dospeláci. A výsledok? Smiech, pozornosť a značka, ktorá z toho vyšla s dokonalým image: skutočne baby-friendly.
Mini hostia s maxi službami
Na začiatku sme si položili otázky:
- Ako ukázať, že Salamandra je raj pre deti?
- A ako to spraviť tak, aby sa aj rodičia na chvíľu zastavili, pobavili a… zapamätali si značku?
Tak sme si povedali – deti sa na Salamandre cítia ako dospelí. Tak ich ukážme, ako keby nimi boli. Spravíme videoprodukciu, kde mladá slečna precvičuje jógu s pokojom stredomorskej inštruktorky. V ďalšom budú malí čašníci obsluhovať v reštaurácii, podávať dezerty a nalievať (nealko, samozrejme). Malé lásky si užijú aj romantickú večeru so sviečkami. A na záver? Poriadna párty s DJ-om.
Herecké obsadenie: 100 % vlastná výroba
Túto kampaň môžeme pokojne nazvať aj rodinný projekt. Pretože všetky deti vo videách sú vlastne… naše deti. Áno, fakt. Deti tímu Press Play. A zvládli to bravúrne. Bez skúseností (no dobre, občas sme ich už na nejaké fotky využili), ale s o to väčším entuziazmom, trpezlivosťou (občas) a výrazovým repertoárom, aký by im závidel aj kdejaký influencer.
Natáčali sme dokopy len dva dni – v areáli hotela, v reštaurácii, vo wellness, na terase aj na ihrisku. A výsledné zábery? Autentické, hravé, trochu ironické – presne také, ako sme chceli. Výsledky fotoprodukcie hotel využíva počas celého leta aj na komunikáciu prostredníctvom sociálnych sietí.











Zbohom stereotypy, vitaj brand awareness
Celá kampaň mala jeden hlavný cieľ: brand awareness. Sériou videí sme chceli odkomunikovať svetu: Salamandra je miesto, kde sa deti fakt cítia dobre. A vy, rodičia, si konečne môžete dať to víno alebo kávu v kľude.
Bolo to odvážne? Trochu. Fungovalo to? Absolútne. A čo je najdôležitejšie – reálne sme tým niečo odkomunikovali inak. Zábavne. S nadhľadom. Tak, že si to ľudia pozrú do konca. Možno aj dvakrát. A ideálne pošlú kamoške alebo polovičke so správou: „Poďme sem. Tu budeme mať pokoj.“
Záver? Robiť vážne veci s humorom sa oplatí
Kids kampaň pre Salamandru nebola len ďalší projekt. Bola to malá pripomienka, že aj v marketingu platí, že ak sa všetci zabavia už počas natáčania, výsledok bude stáť za to. A deti? Tie nám už dnes pília uši, kedy bude druhá séria.
Chcete aj vy tvoriť brand, ktorý si ľudia zapamätajú? S humorom, kreatívou a emóciou? Ozvite sa nám. Máme ešte nejakých hercov v zálohe.
