Výživový doplnok Jodis
JODIS® je výživový doplnok, ktorý pomáha najmä tehotným a dojčiacim ženám zabezpečiť optimálny príjem jódu. Keď nás klient oslovil, Jodis pôsobil na slovenskom a čiastočne českom trhu už niekoľko rokov. Od začiatku sme v produkte videli veľký potenciál a rozhodli sme sa pristúpiť ku kompletnému rebrandingu, ktorý by celú značku povýšil na moderný, prémiový a ľahko rozpoznateľný výživový doplnok. Spoločne sme vytvorili a vybrali logo, farebný dizajn, fľaše, uzávery… Úplne nová webová stránka na mieru bola už len čerešničkou na torte.
Rebranding – logo, dizajn manuál, reklamné predmety, obaly a etikety
Prvým a jedným zo základných krokov bolo vytvorenie loga, výber písma, farieb, obalov, fliaš a etikiet. Výsledkom je jednoduché, čisté a zapamätateľné logo spolu s miniatúrnou verziou písmena „J“ pre určitý typ miest. Jodis sa skladá z dvoch výrobkov, z ktorých každý dostal vlastnú novú farebnú škálu zodpovedajúcu cieľovej skupine (púdrová ružová pre matky, „lekárska“ zelená pre vyznávačov zdravého životného štýlu alebo endokrinologických pacientov).
Súčasťou projektu bolo aj vytvorenie množstva grafických materiálov – etikiet, obalov, plagátov, letákov, rôznych reklamných predmetov, ale aj užitočného tehotenského sprievodcu týždeň po týždni.
Fotografie produktov, webové stránky, reklamné fotografie
Počas trvania projektu sme podľa potreby vytvárali rôzne typy fotografií:
- fotografie produktov pre e-shop, webové stránky, reklamné predmety alebo tlačoviny;
- štúdiové fotografie s doplnkami pre webové stránky, PR kampane a sociálne siete;
- reklamné fotografie pre potreby online kampaní a sociálnych sietí.
Videoprodukcia
V spolupráci s vybranými odborníkmi – popredným endokrinológom a pediatrom – sme pre klienta vytvorili sériu vzdelávacích a reklamných videí. Zároveň sme vytvorili pútavý minidokument, ktorý predstavuje význam jódu pre človeka v priereze slovenských dejín.
Copywriting pre webové stránky
Ako pri každej webovej stránke, aj v prípade jodis.sk sme sa zamerali na kvalitný copywriting v celom obsahu stránky. Súčasťou podania bola SEO optimalizácia a blogová sekcia naplnená desiatkami tematických článkov – napríklad článok Dojčíte a športujete zároveň? Rady pre aktívne matky. Zároveň sme pre klienta spustili niekoľko PR kampaní, ktoré zahŕňali PR články v online magazínoch zameraných na zdravie alebo matky. Jedným z nich bol aj článok na populárnom portáli najmama.sk.
Webová stránka a e-shop s výživovými doplnkami
Vyvrcholením prvej fázy projektu bolo spustenie novej webovej stránky, ktorá slúži aj ako e-shop s výživovými doplnkami. Upravená webová stránka v novom dizajne a farebnom prevedení mala niekoľko funkcií:
- prehľadný e-shop s platobnou bránou prispôsobený špecifickým požiadavkám klienta responzívny dizajn pre PC,
- tablet a mobil na mieru
- grafické prvky a ikony
- prepojenie so sociálnymi sieťami
- systém blogovania
- možnosť využitia online konzultácií
- SEO optimalizácia a príprava na spustenie online kampaní
- aktívne prvky na spustenie akcie na stránke
- Systém CMS na jednoduchú a používateľsky prívetivú správu webových stránok.
www.jodis.sk
Online marketing – sociálne siete a Google Ads
Pre klienta sme vytvorili a predpripravili účty na sociálnych sieťach, na ktoré sme pridávali prvé reklamné príspevky, alebo si sám vytvoril feed a koncept pridávania príspevkov. Zároveň sme založili účet Google Ads a spustili prvé reklamné kampane v obsahových a vyhľadávacích sieťach.
Offline marketing
Pre klienta sme okrem online aktivít začali aktívne vyhľadávať a vyjednávať podmienky predaja alebo propagácie produktu prostredníctvom nových offline kanálov – drogérií, lekárenských sympózií, predajní s detským sortimentom, lekární atď.