Bobule
Bobule je slovenský výrobca prémiových bioproduktov z bobuľového ovocia. Táto značka je pre nás výnimočná nielen svojimi výrobkami, vďaka ktorým sa stala jedným z lídrov vo svojom segmente, ale najmä tým, že s ňou spolupracujeme od samého začiatku a rastieme spolu s ňou. Od prvých návrhov názvu značky, výrobkov a obalov až po rozšírenie predaja do obchodných reťazcov a na zahraničné trhy. Objavte našu prácu a spoločnú cestu so značkou Bobule.
Značka / logo / pomenovanie
Cieľom bolo vytvoriť názov, ktorý je slovenský, pôsobí organicky a je zapamätateľný. Hľadali sme vhodné a úderné slovo. Po mnohých brainstormingoch a variáciách názvu sme ho našli. Jednoducho slovo, ktoré vám rezonuje v ušiach, a vy jednoducho viete, že značka sa musí volať takto: BOBULE.
Vytváranie produktových línií
V rámci tvorby produktovej línie sme sa podieľali na výbere skla, uzáverov a stanovovaní konkrétnych objemov a príchutí. Zohľadňovali sme aktuálnu situáciu na trhu, konkurenciu, ale najmä prémiovú kvalitu výrobkov, ktorou sme chceli značku odlíšiť od bežných obalov a dizajnu. Vytvorili sme 5 základných produktových línií.
Obaly – dizajn výrobkov
Jednotlivé produktové línie sme prepojili základnou farebnou paletou, ktorú sme definovali na základe spojitosti s konkrétnym ovocím, z ktorého pochádzajú. Pre výrobky, ktoré majú významné zdravotné účinky, sme vytvorili čistý dizajn obalov, ktorý na jednej strane evokoval pocit liečivosti a zároveň pôsobil moderne, sviežo a odrážal ekologickú kvalitu a prírodný pôvod štiav.
Vytváranie produktovej fotografie
Po výrobe prvých výrobkov sme začali pripravovať propagačné materiály. Okrem jednotlivých produktových fotografií konkrétnych výrobkov sme pre každý produktový rad vytvorili sériu „náladových“ fotografií so zátiším. Pri tvorbe produktových fotografií sme chceli prepojiť výrobky Bobule s inou už zavedenou slovenskou značkou a posilniť tak jej imidž. Vytvorili sme teda sériu fotografií so svetoznámym slovenským výrobcom skla RONA.
Vytváranie obsahu videa
Pre potreby PPC kampaní a tvorby e-shopu sme tiež usilovne pracovali na výrobe videí pre jednotlivé predajné kanály. Keďže značka bola nová, vedeli sme, že najlepší spôsob, ako ju predstaviť zákazníkovi, je vziať ho k jej koreňom. Preto sme vytvorili „úvodné video“, ktoré diváka prevedie pestovaním a zberom ovocia a ukáže celý proces výroby bio šťavy najvyššej možnej kvality. Okrem toho sme vytvorili niekoľko videoreceptov, reportáží z podujatí a dokonca aj zaujímavý minidokument o rakytníku.
Webová stránka a e-shop pre produkty zdravej výživy
Hlavným cieľom webovej stránky s vlastným dizajnom bol funkčný, rýchly a prehľadný e-shop, ktorý je plne automatizovaný a klientovi nepridáva zbytočnú prácu ani starosti. Okrem toho dlhodobo budujeme povedomie o značke, čo zahŕňa aj pravidelnú a kvalitnú SEO optimalizáciu. Vďaka tomu dnes napríklad pri vyhľadávaní informácií o superpotravinách, ako je rakytník alebo arónia, narazíte najmä na články a informácie z webovej stránky Bobule.
Funkcie webovej stránky
- Prehľadný e-shop s platobnou bránou, prepojený s externým skladom a automatizovaným plnením objednávok
- Responzívny dizajn pre PC, tablety a mobilné zariadenia
- Vlastné grafické prvky a ikony
- Integrácia so sociálnymi sieťami
- Systém blogov
- Možnosť online konzultácií
- Pravidelná optimalizácia SEO
- Aktívne prvky na spustenie akcií na stránke
- Systém CMS na jednoduchú a používateľsky prívetivú správu webových stránok
www.bobule.sk
SEO aktivity
Tvorba značky, produktu – od prvých návrhov názvu značky, výrobkov a obalov až po rozšírenie predaja do obchodných reťazcov a na zahraničné trhy
Dosiahnutí prvej pozície na Google s 36 slovami, v TOP 10 je web s 209 slovami
Na prvej pozícii v Google sa klient zobrazuje na slová bio šťavy, čučoriedková šťava, brusnicová šťava, čerstvý rakytník, bio šťava z rakytníka, arónia čiernoplodá, goji bobule, ovocná detská výživa, ovocné džemy, rakytník rešetliakový + ekvivalenty týchto slov.
Zvýšenie aktívnych používateľov webu v rokoch 2021 – 2023 o 150%
V rokoch 2021 – 2023 sledujeme nárast počtu aktívnych používateľov webu na Google z počtu 11 599 na 29 045.
Zvýšenie zobrazení webu na Google v rokoch 2021 – 2023 o 54%
V rokoch 2021 – 2023 sledujeme nárast počtu zobrazení webu na Google z počtu 189 623 na 292 634.
Zvýšenie aktívnych používateľov na eshope 2021 – 2023 o 186%
V rokoch 2021 – 2023 sledujeme nárast počtu aktívnych používateľov na eshope z počtu 6568 na 18812.
Najnavštevovanejšími podstránkami webu klienta v top 5 sú blogové články, ktoré odkazujú na produkty