Bobule

Bobule sú slovenským výrobcom prémiových BIO produktov z bobuľového ovocia. Táto značka je pre nás výnimočná nie len svojimi výrobkami, vďaka ktorým sa stala jedným z lídrov vo svojom segmente, ale najmä preto, že sme pri jej vzniku boli od úplného začiatku a rastieme spolu s ňou. Od prvých návrhov mena značky, produktov, obalov, až po rozšírenie predaja do sieťových predajní a expanzie do zahraničia. Spoznajte našu prácu a spoločnú cestu so značkou Bobule.

Brand / Logo / Naming

Cieľom bolo vytvoriť názov, ktorý je slovenský, pôsobí organicky a zapamätateľne. Hľadali sme trefné a úderné slovo. Po mnohých brainstormingoch a variantoch názvov to prišlo. Jednoducho slovo, ktoré zarezonuje v ušiach a vy viete, že tá značka sa už jednoducho musí volať takto. BOBULE.

Tvorba produktových rád

V rámci tvorby produktovej rady sme sa podieľali už na samotnom procese výberu skla, uzáverov, nastavenia konkrétnych objemov a príchutí. Brali sme do úvahy súčasnú situáciu na trhu, konkurenciu, no najmä prémiovosť produktov, ktorou sme chceli značku odlíšiť od tuctových obalov a dizajnu. Vytvorili sme 5 základných produktových rád.

Obalový – produktový dizajn

Jednotlivé produktové rady sme prepojili základnou farebnou škálou, ktorú sme definovali na základe prepojenia s konkrétnym ovocím, z ktorého pochádzali. Pri produktoch, ktoré majú výrazné zdravotné účinky, sme vytvorili čistý obalový dizajn, ktorý na jednej strane evokoval dojem liečiva, zároveň však pôsobil moderne, sviežo, odrážal bio kvalitu a prírodný pôvod štiav.

Vytvorenie produktových fotografií

Po vyrobení prvých produktov sme sa pustili do prípravy promo materiálov. Okrem jednotlivých produktových fotografií konkrétnych výrobkov sme pre každú produktovú radu vytvorili sériu „moodových“ fotografií so zátiším.

Pri tvorbe produktových fotografií sme chceli výrobky Bobule prepojiť s iným, už etablovaným slovenským brandom, aby sme posilnili image značky. Vytvorili sme tak aj sériu fotografií so slovenským výrobcom skla so svetovým menom – RONA.

Tvorba video obsahu

Pre potreby PPC kampaní a tvorbu eshopu sme zároveň usilovne pracovali na videoprodukcii pre jednotlivé predajné kanály. Ked’že značka bola nová, vedeli sme, že najlepší spôsob, ako s ňou zákazníka zoznámiť, bude zobrať ho k nim. Vytvorili sme preto „introduction video“, ktoré prevedie diváka samotným pestovaním a zberom plodov a ukáže mu celý proces výroby bio šťavy v tej najvyššej možnej kvalite. Okrem toho sme vytvorili množstvo video receptov, reportáže z eventov, ale aj zaujímavý mini dokument o rakytníku.

Webstránka a eshop s produktmi zdravej výživy

Prvotným cieľom webovej stránky s dizajnom na mieru bol funkčný, rýchly a prehľadný eshop, ktorý je plne zautomatizovaný a pre klienta nepredstavuje žiadnu zbytočnú prácu či starosť navyše. Okrem toho ale dlhodobo budujeme povedomie o brande, k čomu patrí aj pravidelná a kvalitná SEO optimalizácia. Vďaka tomu dnes napríklad pri hľadaní informácií o superpotravinách ako rakytník či arónia narazíte najmä na články a informácie zo stránky bobule.sk.

Funkcionality webovej stránky

  • prehľadný eshop s platobnou bránou, napojením na externý sklad a automatickým vybavovaním objednávok
  • responzívny dizajn pre PC, tablet a mobil
  • na mieru vytvorené grafické prvky a ikony
  • napojenie na sociálne siete
  • blogovací systém
  • možnosť využitia online poradne
  • pravidelná SEO optimalizácia
  • aktívne prvky pre vyvolanie akcie na stránke
  • CMS systém pre jednoduchú a užívateľsky prívetivú správu webstránky

www.bobule.sk

Staň sa aj ty naším klientom!

Zavolaj nám, alebo napíš a spolu nájdeme riešenie na mieru, aby tvoj biznis rástol. Úvodná konzultácia je bezplatná.

x