Výživový doplnok Jodis

JODIS® je výživový doplnok, ktorý pomáha najmä tehotným a dojčiacim ženám zabezpečiť optimálny príjem jódu. Keď nás klient oslovil, Jodis fungoval na slovenskom a čiastočne aj českom trhu už pár rokov. Od začiatku sme v produkte videli veľký potenciál a rozhodli sme sa pustiť do kompletného rebrandingu, ktorý by celú značku povýšil na moderný, prémiový a ľahko rozpoznateľný výživový doplnok. Spolu sme tvorili a vyberali logo, farebný dizajn, fľašky, uzávery… Úplne nová webová stránka na mieru bola už len čerešničkou na torte.

Rebranding – logo, dizajn manuál, reklamné predmety, obaly a etikety

Prvým a jedným zo zásadných krokov bola tvorba loga, výber fontu, farebnosti, samotných obalov, fľašiek a etikiet. Výsledkom je jednoduché, čisté a zapamätateľné logo spolu s miniatúrnou verziou písmena „J“ pre určitý typ umiestnení. Jodis pozostáva z dvoch produktov, z ktorých každý dostal novú vlastnú farebnú škálu zodpovedajúcu cieľovej skupine (púdrovo ružová pre maminy, „medicínska“ zelená pre vyznávačov zdravého životného štýlu či endokrinologických pacientov).

Súčasťou projektu bola aj tvorba množstva grafického materiálu – etikety, obaly, plagáty, letáky, rôzne reklamné predmety, ale napríklad aj užitočná príručka tehotenstvom týždeň po týždni.

Produktové fotografie, fotografie na webstránku, reklamné fotografie

Počas trvania projektu sme vytvorili podľa potreby rôzne typy fotografií:

  • produktové fotografie pre eshop, webstránku, reklamné predmety či tlačoviny;
  • štúdiové fotografie s komparzom pre webstránku, PR kampane a sociálne siete;
  • reklamné fotografie pre potreby online kampaní a sociálne siete.

Videoprodukcia

Pre klienta sme vytvorili v spolupráci s vybranými odborníkmi – popredným endokrinológom a pediatrom – sériu edukatívnych a reklamných videí. Zároveň sme vytvorili pútavý minidokument, ktorý prezentuje význam jódu pre človeka v priereze histórie Slovenska.

Copywriting pre webstránku a PR články

Tak ako pri každej webstránke, aj v prípade jodis.sk sme sa zamerali na kvalitný copywriting v celom obsahu stránky. Súčasťou odovzdania bola SEO optimalizácia a blogovacia sekcia naplnená desiatkami tematických článkov – napríklad článok Dojčíte a športujete zároveň? Rady pre aktívne mamičky.

Zároveň sme klientovi spustili niekoľko PR kampaní, ktorých súčasťou boli PR články v online magazínoch orientovaných na zdravie či mamičky. Jedným z nich bol aj článok na obľúbenom portáli najmama.sk.

Webstránka a eshop pre výživový doplnok

Vyvrcholením prvej fázy projektu bolo spustenie novej webovej stránky slúžiacej aj ako eshop s výživovými doplnkami. Webstránka na mieru v novom dizajne a farebnosti mala niekoľko funkcionalít:

  • prehľadný eshop s platobnou bránou prispôsobený konkrétnym požiadavkám klienta
  • responzívny dizajn pre PC, tablet a mobil
  • na mieru vytvorené grafické prvky a ikony
  • napojenie na sociálne siete
  • blogovací systém
  • možnosť využitia online poradne
  • SEO optimalizácia a predpríprava na spustenie online kampaní
  • aktívne prvky pre vyvolanie akcie na stránke
  • CMS systém pre jednoduchú a užívateľsky prívetivú správu webstránky.

www.jodis.sk

Online marketing – sociálne siete, Google Ads

Pre klienta sme vytvorili a predpripravili účty na sociálnych sieťach, na ktoré sme pridali prvé reklamné príspevky, resp. vytvorili feed a koncept pridávania príspevkov. Zároveň sme založili účet Google Ads a spustili prvé reklamné kampane v obsahovej, ako aj vyhľadávacej sieti.

Offline marketing

Pre klienta sme okrem online aktivít začali aktívne vyhľadávať a vyjednávať podmienky predaja či propagácie produktu cez nové offline kanály – drogérie, lekárenské sympóziá, obchody s detským sortimentom, lekárne a pod.

Staň sa aj ty naším klientom!

Zavolaj nám, alebo napíš a spolu nájdeme riešenie na mieru, aby tvoj biznis rástol. Úvodná konzultácia je bezplatná.

x